Triky a finty v oblasti pojištění, investic a stavebního spoření
Níže uvedený text se bude zabývat některými "nekalými obchodními" praktikami, které panují a panovaly v oblasti "klasického" finančního poradenství, které je možné znát z některých zejména MLM (multilevelových) poradenských společností..
Oblast životního pojištění
Nejčastějším neduhem, se kterým se může běžný klient setkat, je prezentace investičního životního pojištění, jako úžasného spořícího produktu, který mimo jiné přináší i nezanedbatelné daňové výhody...
Typická situace: Mladý a naivní klient(ka) s nastaveným životním pojištěním v částce 2000+ měsíčně s dobou placení na 30 a více let, kdy do spořící složky půjde více než 90% běžně placeného pojistného a v rámci rizik bude tato částka minimální...
Kdo na tomto produktu nejvíce vydělá? Především pojišťovna a zprostředkovatel.. klientovi zůstanou většinou jen oči pro pláč..
Oblast investic
V této oblasti se můžete setkat se situací, kdy Vám může někdo nabídnout investování tzv. "napřímo", s tím že zaplatíte zpravidla předem několik desítek tisíc korun tzv. za doživotní poradenství pro celou rodinu.. :)
Stavební spoření
Uzavírání smluv s vysokou cílovou částkou na spoření, s tím že si možná jednou v budoucnu budete brát úvěr.. :)